Skip to content

Müügitingimused

Väga vahva, et oled sattunud lugema meie müügitingimusi – neid kirja pannes näris väike kahtluseuss, kas keegi neid ikka lugema ka tuleb. Kratik.ee veebipoe (edaspidi lihtsuse mõttes lihtsalt veebipood) omanik on Kratik OÜ (registrikood 16343989).

1. ÜLDTINGIMUSED

        1. Müügitingimused kehtivad kratik.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte Kratik OÜ (edaspidi Kratik) vahel kaupade ostmisel.
        2. Veebipood on Kratik OÜ poolt loodud ja hallatav internetipood, kus Kratik müüb enda poolt välja töötatud ja toodetud tooteid Kliendile.
        3. Lisaks Üldtingimustele reguleerivad Kratiku ja Kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. MÜÜGITINGIMUSED

        1. Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele.
        2. Kratikul on õigus teha veebilehel muudatusi müügitingimustes ja -hindades, aga muretsemiseks pole põhjust – me ei tee ühtegi muudatust tagasiulatuvalt.
        3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
        4. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
        5. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kättetoimetamise viisist (pakikappi tellimusele järele minna on mõne euro võrra soodsam kui kaup kulleriga koduukseni tellida).
        6. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA MAKSMINE

        1. E-poes kuvatud tooted on meil olemas Kratiku laos.
        2. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
        3. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Sobiv toodete kohaletoimetamise viis valitakse viimasel sammul koos maksemeetodi valikuga.
        4. Tasuda on võimalik läbi pangalinkide. Pane tähele, et pangalingiga tasumisel tuleb vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“ – nii uskumatu kui see ka ei ole, ikka veel ei lähe makse muidu läbi.
        5. Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
        6. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
        7. Müügileping Kliendi ja Kratik OÜ vahel jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
        8. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.  

4. KOHALETOIMETAMINE

        1. Veebipoe tellimusi saadame hetkel ainult Eestisse. Kui soovite kaupa tellida kuhugi kaugemale, kirjutage palun tere@kratik.ee ning mõtleme midagi välja.
        2. Kauba kättesaamiseks on ostjal valikus kas Omniva, Itella või DPD pakiautomaat või DPD kuller.
        3. Eestisisesed saadetised jõuavad loodetavasti ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. 

5. TAGASTAMINE

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise soov vabas vormis e-posti aadressile tere@kratik.ee. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ja tellimuse numbrit.

        1. Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse.
        2. Ostja peab kauba tagastama sooviavalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
        3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
        4. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
        5. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
        6. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.
        7. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

        1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
        2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile tere@kratik.ee. Saadetud e-kiri peab sisaldama kliendi nime, tellimuse numbrit, defekti kirjeldust ning puudust tõendavaid fotosid.
        3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
        4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
        5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

7. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
        1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
        2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
        3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
        4. Veebipood kasutab küpsiseid parema ostukogemuse tagamiseks.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

        1. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tere@kratik.ee.
        2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.


Aitäh, et lõpuni lugesid! 🙂